Aankomst luchthaven en hotel Bangkok

23 oktober 2019 - Tambon Nong Prue, Thailand

Landing luchthaven soepeltjes en ook door de douane heen ging vlotjes. Niet te vergelijken met Marokko dit voorjaar.👌 Daarna snel de reisorganisatie gevonden en kennis gemaakt met de hele groep. 17 mensen als ik goed getelt heb. Onze reisleider is Rico, hij woont hier..is half Thais, half Indonesisch en half nog wat...dan kwam ik al op anderhalf...🤔 terwijl t toch maar n klein mannetje is. Veel humor de man dus ook dat treffen we.

Allemaal in de bus naar het hotel, wat net iets in de buitenwijk ligt. Mooi hotel! Verder uitleg over de onderdelen vd reis de komende weken. Druk programma. Steeds om 6 uur worden we gewekt..kwart over 7 vertrek... druk druk.

Zo meteen, 19.00 uur is er een kennismakingsdiner. De verleiding was groot om even op bed te ploffen..maar dan was ik wrs in slaap gevallen..even doortrekken dus maar. Gedoucht en de wifi code in de lobby opgezocht. Even contact met het thuisfront.

1. Belinde van bommel:
    23 oktober 2019
    Wat fijn dat de reis in ieder geval goed is verlopen. En dan ook nog humor in de groep, geweldig. Ben benieuwd hoe het kennismakingdiner verloopt.