Zaterdag 2 nov, Hua Hin

2 november 2019 - Hua Hin, Thailand

Gisteren na aankomst in het hotel,beetje gerust en daarna zelf de stad ingelopen. Er zijn de diverse beauty en massage salons en ook mogelijkheden om je haren te laten knippen en dat is precies wat ik graag wil. Er mag wel wat af en ik wil dat avontuur hier ook wel eens meemaken, dus  kapsalon binnen gelopen. Buiten eerst schoenen uit en dan wordt ik enthousiast mee naar binnen getrokken. Ik maak duidelijk dat ik mijn haar wil laten knippen, druk overleg en gebel, en even later komt een mooie thaise dame binnen lopen, zij zal gaan knippen. Ze voelt aan mijn haar en maakt me duidelijk dat ze mijn haar en mijn gezicht zo mooi vind...    aaaah....lief!!! En dan gaat ze aan de slag, zij spreekt niet echt engels, ik geen thais maar ik besluit het aan haar over te laten. Ik zie wel, het groeit immers vanzelf weer aan. Het knippen gaat hier nogal bijzonder, of althans bij mijn krulhaar wel..hier een plukje dan daar weer een beetje...maar uiteindelijk wordt het wel wat. En ach met krullen valt het nogal snel goed. Dan wordt er een diffuser uit een oude stoffige doos gehaald en gaat ze fohnen. Als dat klaar is pakt ze haar mobiel en gaat ze selfies met mij samen maken...  grappig!!!

Vervolgens terug naar het hotel en een gezellige avond gehad met een deel vd groep. Ik trek voornamelijk op met Claudia , Lyette, Arjan, Ton, Fenny en Kawitha sluit af en toe ook aan. We kunnen het goed vinden samen en lachen heel wat af. Super gezellig.