Maandag 4 nov

4 november 2019 - Hua Hin, Thailand

Vannacht pas om half 4 mijn bed in gerold.  Toch om 7 uur weer fris en fruitig wakker. Ontbijtje en het plan was naar het strand. Helaas regent het dus kletsen we wat bij het hotel en komt vervolgens het “mannetje-met-de-hamer” langs... dus ff paar uurtjes slaap pakken. Tja, uitgaan op deze leeftijd , dan komt de rekening wat later he ;

smiddags nog even naar het strand. Lekker gegeten, vers sateetje en garlic bread , pina Colada en dan weer terug naar het hotel. Dag strand....

Omkleden en ik besluit na aandringen van ‘mijn groepje” toch nog maar weer mee te gaant stad in. Het was immers zo gezellig gisteren... ik besef dat dat dan wel een zwaar nachtje wordt want om vijf uur zal de wekker gaan zodat we om 6 uur aan de reis terug naar huis kunnen beginnen..

Maar goed, eerst de stad mee in. Heerlijk gegeten op de night market. Het eten is hier echt lekker. Als je zegt dat ze het niet te pittig maken voor je, heerlijk.

Tja en daarna door naar de bar waar we gisteren waren. En daar aangekomen...zit er zowaar soort van extra publiek. Blijkbaar is er wat rondverteld over de avond ervoor. We worden hartelijk begroet en het dansfeest kan weer beginnen. Was ik gisteren vooral de gangmaker met het dansen (ja laat dat maar aan mij over.. onze partygirl aldus Fenny), inmiddels durft Claudia ook volop, en zij is helemaal niet meer te stoppen. De “ buurmeisjes “vd kroeg ernaast sluiten ook bij ons aan en zo ontstaat er wederom een enorm leuk dansfeestje op de straat voor de kroeg. We krijgen van allerlei mensen het ene complimentje na het andere, maar het leukste vind ik nog dat de meisjes,vrouwen daar zo met ons samen genieten. Zo heel anders dan wat ze normaal doen op een avond. Dan zijn ze vooral gericht op binnen halen van klanten voor drankjes en maken ze zelf niet echt lol. Dat hebben ze nu wel.  En kijk dat trekt dus ook publiek aan....    We krijgen inmiddels het ene na het andere drankje gratis aangeboden.. aan mij niet echt besteed, want ik wil dansen en dat gaat niet goed samen met alcohol.  ....   moeilijk uit te leggen hoe bijzondere sfeer er ontstond weer. ... Strak om 1 uur vertrekken we, (had de groep mij beloofd) (zij blijven allemaal nog voor paar dagen strandverlenging,maar ik vertrek morgen naar huis). Wederom een hartverwarmend afscheid en dan snel naar het hotel. Bed in...slapen. Morgen terug naar huis.....