Dinsdag 5 nov. De terugreis...

5 november 2019 - Bangkok, Thailand

5 uur, wake up call. Douchen, aankleden, koffer naar beneden en ontbijt boxje ophalen. Om 6 uur haalt de bus ons op om terug naar Bangkok te rijden om daar op het vliegtuig te stappen.

De achterblijvers die nog een paar dagen extra strand doen, zijn ook mee opgestaan om afscheid van ons te nemen. En dan vertrekt onze bus.... vier uur rijden naar Bangkok airport. Wakker blijven in de bus valt niet mee, na de korte nacht , dus ik sukkel wat weg. Wel een lange rit zo terug. Om 10 uur zijn we op het vliegveld en worden door Rico door de incheck geholpen, douane passeren gaat soepeltjes en dan is het wachten op vertrek. Om 12.50 take of voor een vlucht van 11 uur terug naar huis.

Met een hoofd vol mooie bijzondere herinneringen verlaat ik dit mooie land. Wat was het mooi, indrukwekkend en waardevol om hier te zijn. Toen ik vertrok voelde ik dat die zoveel meer zou zijn voor me als een vakantie...en dat was het zeker. Het was een reis in Thailand maar ook een reis terug naar mezelf ... de rust en het geluk terugvinden in mijzelf. En dat is ook wat ik kreeg.

Bedankt mooi, lief, gek, indrukwekkend Thailand. Ik ga naar huis terug.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade