Vrijdagavond Bangkok

25 oktober 2019 - Bangkok, Thailand

Vanavond met een deel vd groep Bangkok ingelopen. Op zoek naar een bordje krokodil. Dat kun je hier op n paar plaatsen eten..croco van t spit.

Restaurant snel gevonden..met de toepasselijke naam BangCroc...  en inderdaad een croco aan t spit.

De dappere onderons hebben samen n bordje besteld om samen te delen.. onder t mom van..samen uit, samen diarhee. En dan blijkt maar weer dat vrouwen t sterke geslacht zijn..want de heren ( op 1 na) wilde er niet van eten....  Want... hij hing gisteren al aan t spit..was misschien dus bedorven, en als je diarhee kreeg was dat in de lokale trein morgen op zich al n avontuur. Dus nee, zij sloegen even over. Wij meisjes wilden ons niet laten kennen, t smaakte prima., beetje naar kip. En nu maar hopen dat de cola die we erbij dronken zijn werk doet. Cola lost immers alles op.... haha.

Daarna verder naar een wat normaler restaurant. Gezellig gegeten. Op de terugweg in ern supermarkt een drankje gekocht en dat hebben we gezellig voor het hotel buiten op zitten drinken.  Daarna iedereen zijn bedje in...morgen weer vroeg op. Maar dan moet ook de koffer ingepakt..want we reizen morgen door naar de River Kwai. Ben erg benieuwd.  We verlaten dan Bangkok en trekken naar wat rustigere oorden. Camara ligt alweer opgeladen klaar. Helaas is het delen van fotos via het blog niet handig. Dus dat dan maar via whattsapp.

Inmiddels al 23.30 hier.  Hoogste tijd om mijn ogen dicht te doen.

Truste mensen. Tot morgen....

1. Belinde van bommel:
    25 oktober 2019